Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
26. februar 2012 - 09:09 Der er 1 løsning

Youtube video tilgængelig på mobil telefon

hejsa
jeg har uploadet en video på youtube, men når man prøver at afspille den på en mobil skrive den, at denne video ikke er blevet tilladt til mobiltelefon?
Jeg har fundet det sted på youtube hvor man kan "vinke" dette af :

"Ja, gør denne video tilgængelig på mobiltelefoner og fjernsyn. Bemærk, at videoen muligvis ikke er tilgængelig på alle enheder på grund af problemer med ophavsret eller licens. "

MEN dete r ikke muligt at sætte "prik" ud fra dette?

Nogen der ved Hvorfor?
Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
26. februar 2012 - 09:44 #1
tror jeg selv har fundet ud af det.
Jeg fjernede musikken, og lagde den op uden, og så kunne man se den på mobil.
Sikkert noget copyright noget, så nu ligger den uden musik :-)