Avatar billede 9madjs Nybegynder
26. februar 2012 - 18:52 Der er 5 kommentarer

15 årig dreng der er igang med et projekt, men er gået i stå

Hej Eksperter
Jeg har i lang tid prøvet at finde ud af hvordan jeg kan gøre sådan at når folk de aspiller en video på mit website, så skal der komme et pop up frem med en reklame.

Men har aldrig rigtigt fundet ud af det, derfor vil jeg spørge jer eksperter om det er noget i vil hjælpe mig med.

Det ville være super hvis du kan adde mig på skype

Brugernavn: C0olhs

9madjs
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2012 - 18:59 #1
udover at (alle) bruger popup-killer?
Avatar billede 9madjs Nybegynder
26. februar 2012 - 19:01 #2
Kan du hjælpe mig med det?
Nima
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
26. februar 2012 - 19:25 #3
som der blev sagt i http://www.eksperten.dk/spm/958140 dårlig ide, men du skal lave noget javascript, se source coden på de venners side der anvender det, der er nok et popup script i js
prøv at google js popup

nb: alt hjælp forgår herinde på E, hvor alle kan bidrage og lære, og ikke via skype, teamwiever eller ligende
Avatar billede 9madjs Nybegynder
26. februar 2012 - 20:08 #4
Jeg kan ikke programmere, er det noget du kan hjælpe mig med?
Nima
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
26. februar 2012 - 20:45 #5
nu er E en sted til hjælp til selvhjælp ikke et sted hvor man bare kan bestille en opgave.
du er nød til selv at gøre en indsats, hvor langt er du selv kommet med coden ??
har du kigget på de link fra google ??

flyt evt spørgsmålet over i js gruppen

nb: jf Regler for brug af Eksperten.dk
2) Regler for brug af Eksperten.dk
1) Det er ikke tilladt at:
11) oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
1)  oprette reference/reklame spørgsmål, hvor man kun reklamerer for et tidligere oprettet spørgsmål for at få folk til at hjælpe i det spørgsmål.