Avatar billede frostholm Praktikant
26. marts 2012 - 13:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Open XML 2.0 SDK tables med totalrow

Hejsa

Sidder og skal oprette et excel regneark via open xml 2.0 sdk. Det er lykkedes mig at oprette et sheet med data i en tabel, med filter osv, men vil også rigtig gerne have jeg kan påsætte en total row, men dette virker åbenbart ikke.

Har oprettet en calculationchain med calculation items, og indsat de  celler med formlerne, og når jeg åbne mit ark i excel summere de også rigtigt, men det er ikke en rigtig totalrow der er oprettet virker mere bare som nogle celler der summere. Er der nogen der har erfaring eller code eksemple på hvordan man gør dette.
Avatar billede frostholm Praktikant
10. april 2012 - 15:10 #1
Er der ingen der har erfaring med dette ?
Avatar billede frostholm Praktikant
15. september 2015 - 10:04 #2
lukket