Avatar billede kwekweunited Nybegynder
17. april 2012 - 17:32 Der er 1 løsning

Smart system til TV oversigt søges...

Hej,

Først, undskyld hvis spørgsmålet er placeret forkert, der er jo ret mange menuer at finde rundt i :)

Jeg har en idé om at starte en hjemmeside som ganske simpelt kun skal bestå af en oversigt over alt det sport der kommer på TV (fordelt på forskellige sportsgrene) i dag, i morgen og i overmorgen. Jeg har lavet et eksempel her, tag jer ikke af designet, da det bare er en bricksite side.

http://www.bricksite.com/plbold/velkommen

Jeg søger en smart måde at opdatere tabellerne på, så jeg måske kan have et dokument liggende, hvor jeg kan gå ind og tilføje sportsgrene, kanaler og kampene eller rette i de eksisterende hvorefter det automatisk bliver opdateret på hjemmesiden. Hvordan kan man gøre det lettest?

Det er noget jeg evt. kunne finde på at betale mig fra hvis folk kommer op med en fin løsning.

(Spørgsmålet har været stillet før, men i den forkerte kategori: http://www.eksperten.dk/spm/961379)
Avatar billede kwekweunited Nybegynder
14. november 2014 - 10:12 #1
Gætter på der ikke kommer flere inputs :)