Avatar billede nicklassigval Nybegynder
19. april 2012 - 11:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fejl 118 i Google Chrome

Hej eksperter..

jeg sidder på VUC og bruger min egen Laptop til at komme på nettet.. Nettet er ikke krypteret, men man skal autorieres for at kunne gå på nettet.. Jeg skriver lige nu fra en af Skolens computere..

Problemet er når jeg prøver og logge ind på autoritations siden så kommer der en "Fejl 118 (net::ERR_CONNECTION_TIMED_OUT): Der er opstået timeout for operationen.." Bruger google chrome 18.0.1025.152 m.

Kan sagtens logge på skolens netværk men kan som sagt ikke finde den side hvor jeg skal autorisere min computer.. det kan jeg tilgændgeld med alle skolen bærbare..

Når jeg prøver og opette netværk via min mobil så skirver den at den ikke kan oprette forbindelse til netværket, det en Samsung Galaxy S2. Men kan sagtens logge på skolens netværk via mobilen og autorisere den.

Håber der nogen der kan hjælpe mig, har prøvet og søge på google osv men ikke rigtig fundet et svar jeg kan bruge.

Min laptop er:
HP
Intel Pentium Dual CPU T2330@ 1,60GHz 1,60GHz
Ram 2,00 GB
System: Windows 7 Ultimate 32-bit
Avatar billede nicklassigval Nybegynder
27. februar 2015 - 01:20 #1
(y)
Avatar billede nicklassigval Nybegynder
27. februar 2015 - 01:20 #2
(y)