Avatar billede Kristian_Haahr Nybegynder
28. april 2012 - 12:53 Der er 2 kommentarer

Udskrivning af PDF filer med Safari

Er der nogen der kan hjælpe mig med nedenstående spørgsmål?

Jeg har fået problemer med at udskrive PDF filer på min iMac som benytter SAFARI som browser.
Jeg bruger OS X Lion version 10.7.2 pr. 30-10-2011.

Filen vises korrekt på skærmen.
Når filen udskrives får jeg følgende fejlmeddelelse:

ERROR Undefinedresult
Offending command: xshow

Jeg har ingen problemer med at udskrive filen, hvis den udskrives på en Dell Computer, som benytter Explorer.

Jeg der nogen, som har en løsning på udskrivning af PDF filer fra Safari?

Med venlig hilsen
Kristian Haahr
Avatar billede Kristian_Haahr Nybegynder
13. maj 2012 - 16:54 #1
Jeg har endnu ikke modtaget et svar til løsning af ovennævnte problem. Er der nogen der har et et forslag?

Kristian Haahr
Avatar billede Kristian_Haahr Nybegynder
09. oktober 2012 - 14:12 #2
Jeg har ikke fået et svar på dette spørgsmål og sagen er derfor afsluttet