Avatar billede omn Mester
02. maj 2012 - 23:40 Der er 1 løsning

Memo felt kan ikke "Grow" i rapport

Hvordan kan det være at et felt af typen memo ikke "Can Grow" i en rapport. Kun de første linier kommer med i feltet og pludselig stopper ekspanderingen på et tilsyneladende vilkårligt sted, men dog samme sted hver gang. Man får ikke hele teksten at se.
I alle sektioner og felter er parameteren sat til "Can Grow".
Vh OMN
Avatar billede omn Mester
28. maj 2012 - 16:54 #1
lukker sagen