Avatar billede ibnielsen Seniormester
09. maj 2012 - 10:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

søgninger i google (avanceret)

Når jeg laver en avanceret søgning i google står der i øverste felt:
'alle disse ord', men når jeg så søger med f.eks. 2 ord, kommer der en masse sider, hvor det ene ord kun forekommer???
Jeg har prøvet at sætte AND i mellem, men det forandrer ikke noget.
Der står at man kan sætte OR ind hvis man ikke ønsker alle ord, men det modsatte er åbenbart ikke tilfældet.
Er der en mulighed for kun at få sider, hvor alle de ord man søger på, er med?
Avatar billede kedde65 Praktikant
09. maj 2012 - 11:54 #1
Jeg skulle mene at hvis du søger med

+ord1 +ord2

Så er begge ord repræsenteret når du får resultatet!
Avatar billede ibnielsen Seniormester
09. maj 2012 - 12:56 #2
Desværre, jeg har lige tjekket, og der kommer sider med kun det ene ord
Avatar billede ibnielsen Seniormester
06. maj 2016 - 08:28 #3
opgivet