Avatar billede nottelmann Novice
04. juni 2012 - 19:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar bliver sløv

Min Acer Aspire 7535 bliver meget varm og sløv efter ca 20 min.
Har opgraderet bios fra Vista til Win 7 og prøvet at opdatere alle andre drivere.
Har 4 gb ram installeret.

Blæseren kører næsten uafbrudt, selv om jeg også har "blæst" den ren med trykluft på sprøjet og renset ribbene derind til.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2012 - 20:04 #1
ja det er ofte problemet med en bærbar - varme

en mulighed er denne her

http://www.hardware-store.dk/baerbar-computer-tilbehor/computer-koler/usb-koler-til-baerbar-computer/prod_353.html

m.v.h
Avatar billede nottelmann Novice
16. juli 2012 - 10:22 #2
Skriv lig for point ;-)
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2012 - 15:29 #3
ok