Avatar billede ugh Nybegynder
05. juni 2012 - 11:20 Der er 2 kommentarer

gmail

Hej efter ad vores trådløse har været gået ned forsvandt min gmail fra denne computer. Hvordan kan jeg gendanne den med samme gmail addr?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juni 2012 - 12:36 #1
Ikke forstået??? Kan du forklare lidt nærmere?
05. juni 2012 - 12:54 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/
http://gratisupload.dk/vis_billede/667708/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---