Avatar billede athena Nybegynder
10. juni 2012 - 11:24 Der er 6 kommentarer

CS5.5 Design Premium

UPDATERING.
Har DESPERAT brug for en tutor til at lære mig CS5 Design Premium, InDesign, Illustrator, og Photoshop. Kan meget selv, har arbejdet med Quart, Illu, og PS i mange år, men har 'været væk' fra det nogen år og skal UPdateres i meget.
Håber der er en graphiker, designer der har et par timer om ugen til at 1>1 hjælp.
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. juni 2012 - 14:35 #1
Hej Athena,

Hvordan forestiller du dig at det rent praktisk skal gøres? Jeg er grafiker og er vant til at arbejde i de programmer og også at undervise.
Avatar billede athena Nybegynder
10. juni 2012 - 15:57 #2
Hvor i verden befinder du dig?
Jeg skal have 'updateret' my skills på InDesign (kom fra Quark), Illustrator og Photoshop. Jeg er ikke 'ny' i faget. Sidet som værende CD i design for mit eget bureau i 7-8 år, arbejdet med det graphiske siden 96. Men der er jo sket meget. (hele tiden).
So a 1/1 intense undervisning/tutor. Om det går over en uge intensivt, eller 1-2 gange om ugen (når du har tid), eller ? Åben til forslag.
Har scannet det kursus oversigt, men der er jo ingen lige målrettet til hvad jeg skal.
Hvad skal du have for det?
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. juni 2012 - 16:17 #3
Jeg bor i Årslev, lidt syd for Odense. Hvad med dig?
Avatar billede athena Nybegynder
10. juni 2012 - 17:24 #4
I city Kender du Falen? Det komplex med Silvan, Kiwi, tank mm. Fælledvej 7. Hvormeget skal du ha' og vil du forslå nogen hele dage eller heller nogen intensive timer over nogen gange._?
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. juni 2012 - 22:03 #5
Prøv at skrive en mail til mig via min hjemmeside med dit telefonnummer, så kan jeg lige ringe i morgen.
Avatar billede athena Nybegynder
25. juni 2012 - 15:15 #6
Hej Tino

Var det dig der tilbød undervisning for et par uger siden, men så meldte fra og sagde jeg skulle finde en i Kbh?
Hvis du stadig er interessert i at undervise mig, så er jeg stadig meget interessert i at komme igang snarest.
Mvh
Athena