Avatar billede smartguy101 Juniormester
17. juli 2012 - 21:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhost i Skandinavien

Hej folkens,
Jeg er lidt træt af at de amerikanske webhosts altid har en lang pingtid, når man besøger via Danmark.

Nogen der kender en gratis Skandinavisk webhost - altså en webhost med serverplacering i enten Danmark, Norge, Sverige eller Finland? Eller sågar en tysk (med engelsk interface)?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. juli 2012 - 23:04 #1
Avatar billede tobrukDk Novice
17. juli 2012 - 23:46 #2
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
12. august 2012 - 19:48 #3
Du kan få gratis hosting hos os på http://edb-hosting.dk og det er UDEN reklamer og tidsfrist
Avatar billede neontetra Nybegynder
27. august 2014 - 11:31 #4
Hej. Hvis du i er søge på en web-vært med bedre oppetid, vil jeg foreslå dig med http://www.9cubehosting.com/ Denne web-vært har separate datacentre til USA, Europa og Australien. De giver 99,9% oppetidsgaranti, 24/7 teknisk support team og 30 dage pengene tilbage garanti også. Held og lykke.