Avatar billede costanza1974 Novice
28. juli 2012 - 18:17 Der er 1 kommentar

overførsel af beskeder og billeder fra en gammel mobil

Hejsa
Jeg fik en iphone fra et par måneder siden men jeg har en masse billeder på min gamle HTC Wildfire som jeg ikke fik overført mens jeg havde abonnement og mit gamle simkort.
Billederne er stadig på telefonen men jeg kan ikke få dem over på min PC. Jeg vil også gerne have mine gamle beskeder over på min pc.
Jeg har forsøgt mig med HTC sync men den kan ikke få forbindelse til telefonen og bluetooth kan jeg heller ikke få til at virke.
Gode råd er dyre
Avatar billede jensenjs Juniormester
28. juli 2012 - 21:05 #1
Kan du ikke sætte det nye simkort i din HTC
Synkroniserer dem med din computer
Sætte sim kortet tilbage i din iPhone
og synkroniserer din iPhone med dine data fra computeren