Avatar billede Anders F Praktikant
04. september 2012 - 08:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan hulen sletter jeg en Yahoo-e-mailkonto - og hvad med Hotmail?

Hej. Jeg har 2 spørgsmål:
1:Hvordan hulen sletter jeg en @yahoo.dk-e-mailkonto? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor man likviderer den henne?
2: Den anden ting er, at jeg har igennem et stykke tid ikke kunnet komme inde på www.hotmail.com - er den gået helt død, eller hvad er problemet?
2B: Og i tillæg til 2: - Hvordan sletter jeg en Hotmail-e-mailkonto?
Jeg vil ud af det skidt. Jeg er træt af alle de problemer, der følger med.
Har nogen et forslag til en god og gratis e-mail-konti - hvor man opretter den? Ikke Gmail! En, hvor man kan få lov til at være lidt anonym (Gmail snager jo i ALT).
Mvh. Anders
Avatar billede tiger_dk Mester
04. september 2012 - 09:04 #1
Gruden til at hotmail driller (havde selv lidt problemet med min igår, men fik det løst)  er fordi, de er ved at udfase den mail tjenste og er på over til at bruge www.outlook.com (som også er en gratis service),istedet man kan dog stadig komme ind på sin hotmail adresse i fremtiden, man vil bare ikke kunne oprette en ny.

Mhs. til YAHOO  - http://in.answers.yahoo.com/question/index?qid=20081126221049AApVwxZ vises der hvordan du sletter den !
Avatar billede tiger_dk Mester
06. september 2012 - 10:54 #2
har du fået slettet din yahoo konto ?
Avatar billede Anders F Praktikant
06. september 2012 - 14:13 #3
Hej tiger_dk!

Nej, jeg mangler altså at hitte ud af, hvordan jeg gør det der med at slette med Yahoo-mail!

Jeg er ved at rydde op efter mig på nettet og ved at anonymisere, og det irriterende at jeg ikke kan få nedlagt den yahoo-konto.

Det lykkedes mig dog at nedlægge min hammerirriterende Hotmailkonto.

Kan du hjælpe mig?

Har du også et forslag til en gratis mailservice (jeg har også en betalingsmail, der virker super, men mangler en gratis til at supplere med), der ikke bliver sporet, overvåget og misbrugt, og hvor der ikke efterhånden er lagt så mange kryptiske funktioner og reklamer og bling-bling til, at den ikke virker i praksis?

Mvh Anders
Avatar billede tiger_dk Mester
06. september 2012 - 18:07 #4
har du prøvet, den fremgangsmåde de beskriver i det link jeg har sendt - ellers er den på dansk her http://help.yahoo.com/l/dk/yahoo/mail/classic/account/account-11.html

prøv lige den først !

...der ikke bliver sporet, overvåget og misbrugt, og hvor der ikke efterhånden er lagt så mange kryptiske funktioner og reklamer og bling-bling til, at den ikke virker i praksis?

det tror jeg bliver meget svært finde, men jeg skal da prøve at gøre forsøget !
Avatar billede tiger_dk Mester
06. september 2012 - 18:25 #5
jeg det næsten ikke det er muligt at finde en gratis e-mail service, hvor man ikke kan blive sporet i eller anden form og at den ikke vil blive misbrugt, og at du ikke får reklamer osv.

den er en her http://www.mail.com/mail/#.1258-header-nav1-2 der ser lidt interresat ud, men du beskriver "ikke bliver sporet, overvåget og misbrugt, og hvor der ikke efterhånden er lagt så mange kryptiske funktioner og reklamer og bling-bling til, at den ikke virker i praksis" det garantere jeg ikke !
Avatar billede tiger_dk Mester
06. september 2012 - 18:29 #6
#3 - Kan du hjælpe mig? fisker du efter om jeg vil slette den ?
Avatar billede Anders F Praktikant
07. september 2012 - 06:57 #7
Hej tiger_dk!

Tusind tak. Du skal have point, men jeg har lige et par ekstra spørgsmål:

Det er lang tid siden, jeg har brugt Eksperten.dk - hvordan giver jeg dig point? Hvorfor er der ikke en giv-point-knap?!

Ved du også, om man kan være på Facebook uden at have en Google-e-mail?

OG hvordan man sletter sin Google-e-mail?

Det lykkedes mig at finde et link til at slette min konto på YouTube.

Det er blevet for meget for mig med den måde, som alle de der såkaldt gratis services er koblet sammen på, så de ender med at vide alt om alle - jeg har på en eller anden måde fået nok. Det kunne egentlig være fint at beholde sin Facebookkonto, men er det overhovedet muligt at have sådan en uden at have en Google-e-mail?

Mvh. Anders
Avatar billede Anders F Praktikant
07. september 2012 - 07:02 #8
Hej igen tiger_dk!

Også tusind tak for linket til mail.com ... det ser rimeligt fornuftigt ud.

Jeg fatter ikke, hvordan Microsoft er lykkedes med at fucke Hotmail så grundigt op, som de har gjort det, fra at have været ganske velfungerende og et godt alternativ, så er den endt med at blive så tung at bruge, at det er jo helt umuligt at have med den at gøre.

Ved du, hvem der står bag mail.com?

Mvh.
Avatar billede tiger_dk Mester
07. september 2012 - 11:08 #9
Velbekomme... det er det vi er til for herinde...

OG hvordan man sletter sin Google-e-mail?
http://support.google.com/accounts/bin/answer.py?hl=da&answer=61177

Du kan sagtens have en facebook profil uden en gmail. Under kontoindstillinger på din profil, kan du ændre din e-mail adresse og password. Det har jeg f.eks gjort engang, og det virker fint  !

Mht. hvem der står bag mail.com, så tror jeg det er dem her http://www.1and1.com/AboutUs der står bag den, men jeg er ikke sikker !
Avatar billede Anders F Praktikant
07. september 2012 - 14:35 #10
Hej tiger_dk!

Hæhæ, nu fik jeg godt nok tilføjet en ny mailadresse, og fik gjort den primær på Facebook, men logind er fortsat min gmailadresse:

Kan man ændre logindnavnet - og kan jeg slette min gmailadresse, uden at Facebook protesterer?

Og hvordan er det, jeg giver dig points? Jeg begriber simpelthen ikke, at der ikke er en Giv point-knap til dig!

Mvh Anders
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2012 - 19:17 #11
sådan gør du for at uddele point og lukke tråd
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2012 - 19:32 #12
Super her gjorde du det korrekt.
Jeg hopper af igen