Avatar billede Slettet bruger
05. september 2012 - 15:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

wordpress upload fejl

hej

har i et par dage nu prøvet at løse et problem med min ny hjemmeside som jeg har installeret wordpress på.

for en error når jeg prøver at uploade billeder, det er ca nr 2 billeder der begynder at komme fejl på, den skriver "has failed to upload due to an error
The uploaded file was only partially uploaded.

er der nogen som kender til problemet har talt med host og de kunne ikke hjælpe så meget, har søgt på nettet og fundet mange der har samme problem, har prøvet nogle af løsningerne, men der er også nogle af løsninger jeg ikke rigtig forstår hvordan man skal udføre.

er ved at være lidt på bar bund nu :(
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
05. september 2012 - 15:45 #1
Hvilket tema, hvilken version af wordpress og hvilke plugins har du på siden? Og lige præcis hvor er det du prøver at uploade filen?
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2012 - 18:14 #2
Det er bare standard tema, har geninstalleret wordpress flere gange, så har Heller Ingen plugins,det er i post, når man vælger upload billede /galleri
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2012 - 10:04 #3
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2012 - 11:36 #4
arh, skal jeg svare på det ???

jeg siger jeg prøver at uploade et billede og der kommer en error, ikke HVORDAN man uploader et billede
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2012 - 11:41 #5
Tænkte bare, at det måske ville virke på denne måde, fremfor at gøre det direkte i indlægget.
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
07. september 2012 - 08:10 #6
Har du tjekket om filen er for stor, fordi det er noget med at wordpress ikke tillader filer over 5 mb :)
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2012 - 08:17 #7
Ja, den må fylde 20 mb og det Gør billederne ikke :-) men som sagt så virker det med 2 af billederne og så kommer fejlen
Avatar billede lauge Nybegynder
08. september 2012 - 10:14 #8
Er det altid det samme billede som giver fejl?
Hvilken version af WordPress benytter du?

Du får ikke sådan en fejl bare fordi billede er for stort. Og du kan uploade lige så mange billeder du vil.

Hilsen
Peter Lauge
WordPress Konsulent
www.pixelhuset.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2013 - 08:53 #9
lukket
Avatar billede Mikail0112 Nybegynder
15. oktober 2014 - 08:29 #10
Problemer med at upload billeder til wordpress.

Mit spørgsmål er : Jeg er ved at  lave en hjemmeside i wordpress. Jeg bruger i første omgang localhost og bruger wamp - altså arbejder på siden igennem egen computer og når det er færdig, så kan jeg købe webhotel osv. Når jeg skal uploade billeder(medie), så får jeg at vide, at billedet er for stort og  upload_maxfilesize i php uni er overskredet - sagt på anden måde, jeg kan ikke upload noget.
På et tidspunkt var jeg ind i php uni og ændre upload_max filesize fra 2 MB (som er standart) til  60MB. Da jeg så fik den fejlmeddelelse, så ændrede jeg det til 2 MB. De billeder jeg uploader er primært på 20 - 60 KB og måske mindre, så de burde ikke være et problem i teorien. Der hvor man uploader (medie/bibliotek) billeder, så kan jeg godt se at den står til 2 MB i upload.
Skal jeg reinstallere wordpress? Håber I kan hjælpe mig.

Vh
Mikail
Avatar billede Mikail0112 Nybegynder
15. oktober 2014 - 13:43 #11
Hej Lars

Først og fremmest tak for den hurtige respons - en fed side må jeg sige

Nej, det er forskellige billeder. Jeg har endda kopieret/gemt et af de billeder der i forvejen fulgte med i den templates(Avade) på min computer og prøvede uploade det på ny, men her fik jeg den samme  samme fejl. Hvordan kan den ske, det er jo et billede der har været der i før!??

Jeg kan huske hvilken version det, sidder ikke ved min egen computer nu, men er ret sikker på at det er den nyeste - kan tjekke op på det. Men det undrer mig, at de billeder jeg uploader er under 1 MB og der står at jeg kan uploader op til 2 MB. Det hele startede da jeg pillede i php uni, hvor jeg forsøgte forhøje upload mængden.  Jeg gider bare ikke installere det på ny, da det tager sin tid...

vh
Mikail