Avatar billede Twankle Nybegynder
21. september 2012 - 19:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tjene penge på nettet?

Nogen der ved hvor man kan tjene penge på nettet? har tit hørt at man kan svare på nogen spørgeskemaer også få penge for det? Hvor kan man det? Kunne da godt bruge lidt ekstra håndøre til nogen ting og sager? Søger ikke det hvor man optjener point også kan købe ting for dem, men hvor man bare få udbetalt penge for det?

Nogen der kender til det, og evt ved hvor?

Eller er det bare en stor løgn det hele?

Håber nogen vil hjælpe :)

- Twankle
Avatar billede tobrukDk Novice
21. september 2012 - 20:04 #1
http://euroads.dk/dk/

det er klart et godt stede, og de kommer ind på din konto d 15 i hver mrd, hvis du så godt med penge altså der gå så 90 dage mener jeg , eller ligne i den still men det er godt stede hvor du bliver betalt godt for det.
Avatar billede Twankle Nybegynder
21. september 2012 - 20:07 #2
Jeg prøver, Tak :)
Avatar billede tobrukDk Novice
21. september 2012 - 20:10 #3
Der også nogle sider hvor du kan se video og ligne, altså der er mange steder, ;) men klart prøve den der til at start med.
Avatar billede Twankle Nybegynder
21. september 2012 - 20:16 #4
Man skal jo være over 18... Jeg er 16
Avatar billede tobrukDk Novice
21. september 2012 - 20:23 #5
Når okay, men så kan jeg ikke rigtigt hjælp dig men prøve at spørger din mor og far om du må få dem?
Avatar billede larsen45 Juniormester
21. september 2012 - 23:36 #6
Hvordan kan http://euroads.dk tjene penge til den enkelte. Det er vel kun udelukkede, hvis han har en hjemmeside, hvor han kan smide reklamer ud til andre, og håbe de klikker på dem. Jeg tror ikke det er lovligt selv at sidde og klikke på dem dagligt, ved at oprette sig som partner hos dem.
Eller også skal han have tusindvis af mennesker på en email liste, hvor han kan sende reklamer ud til, hvis de vel og mærke har accepteret det først, ikke det bliver ulovligt.
Avatar billede creative_79 Nybegynder
19. november 2012 - 19:06 #7
Du kan gå i gang med affiliate marketing. Jeg har forskellige hjemmesider hvor jeg tjener penge på nettet med Adsense. Jeg har lave en blog hvor du kan lære om Adsense og kontakte mig hvis du har brug for hjælp - http://adsensetips.dk
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
16. marts 2013 - 04:26 #8
Den eneste legit måde at tjene penge online er at gøre enhver virksomhed. For eksempel kan du få den forhandler konto fra http://www.goresellers.com/. og begynde at tjene ved at sælge domænenavne, hosting planer, SSL-certifikater osv. Dette er en af ​​de sikker online-forretning. Du kan gøre denne forretning fra dit hjem selv. Du behøver ikke at bruge mere tid for denne virksomhed. Bare bringe kunden for din videresalg virksomhed. De leverer meget god kundeservice og support.
Avatar billede larsen45 Juniormester
16. marts 2013 - 11:06 #9
Nu skal man jo helst ikke svine firmaer til, som nogle for indtjening fra online, jeg vil dog advarer imod, overhovedet at tænkte på Google Adsense, de lukker din konto efter smag og behag.

Har du købt og betalt for en hjemmeside, betalt en eller flere for at lave hjemmesiden, eller sat nået sammen selv, så er det godt nok sur, at få en besked på at din konto er lukket, fordi en eller flere har siddet og hygget sig med at klikke på de reklame script fra Google Adsense. Det sker dagligt at danskere for lukket deres konto.

Så hvis hele meningen er at Adsense skal kunne give en indtjening nu og i fremtiden, så glem det, det er alt for farligt at sætte sin tro på den virksomhed.

omahazeeya forslag omkring at kører egen virksomhed, det er et rigtigt godt forslag. Jeg anser dog ikke at nogen dansker skal kunne sælge Domæne navne. Det markedet er fyldt op med andre som i forvejen har prøvet at finde folk på online foraer, og mange andre steder. Hosting og webhotel løsninger, det kunne måske være nået, det koster bare kassen, med servere, og diverse IT gadgets, og en god pose penge til Internet trafik. Jeg kender et par stykker, som har prøvet at gå den vej rundt, uden de store resultater.

Hvad virker, og hvad for en ide kan vi frembringe til at starte nået op, eller finde nået eksisterende som giver en eller anden form for indtjening online, det er jo det store gætte spørgsmål.

Jeg leder selv efter et eller andet som kunne give et par timers indtjening, og deltid, og fuldtid, sådan overordnet set er den store radar ude efter muligheder, som rent faktisk virker.

Spørgeskemaer kender jeg godt, det giver lidt, men ikke meget, points via disse kan også godt bruges, men det giver heller ikke voldsomt, analyse firmaer og fokusgrupper virker da også som jeg for tilbudt indimellem, men det er heller ikke voldsomt meget.
De fleste skal du dog være over 18 år for at bruge, og du skal ikke regne med at tjene mere end 2-3 kilo om året på det. Men det er jo så også gratis, minus fokus gruppe transport, og din egen tid vel og mærke.

Havde jeg været i USA, så ville det nok se anderledes ud, da de har bjerge af muligheder for mænd og kvinder som kan sidder online og tjene penge over deres computer.

Nu er jeg ikke kræsen for tiden, med alle de arbejdsløse, som man kæmper imellem for at indbringe en indtægt i den virkelig verden. Så en tusind lap eller 2 pr. måned ville da være en rigtig god start online på en eller mange ting. Hvis da ellers der var nået konstruktivt og brugbart der kunne sættes igang med, efter flere års søgen.
Avatar billede mads123549 Nybegynder
14. marts 2014 - 16:59 #10
Hej alle sammen!
Der er også den her gode hjemmeside der sælger spil. Og det der nok vil være interesant for jer er deres såkalde "goldmine system". Måden det virker på er at i laver en konto, derefter laver i et link der bliver vedhæftet jeres profil. Når i så sender linket til andre tjener i penge hvis de køber et spil. De har desuden også rigtig gode priser på spil derinde!
https://www.g2a.com/goldmine/education/
God fornøjelse.
- Mads :-)
Avatar billede sommerdk Nybegynder
29. april 2014 - 13:45 #11
Hejsa,

Her en god mulighed for at tjene penge helt gratis via klik på annoncer.
http://www.neobux.com/?r=lidtekstra

Har skrevet en guide til de interesseret her:
http://livskampe.blogspot.dk/2014/04/tjene-penge-online-pa-nettet.html

Held og lykke :-)
Avatar billede larsen45 Juniormester
29. april 2014 - 14:31 #12
Neobux har jeg stiftet bekendskab med for lang tid siden.
For dem som ikke kender det, går det kort sagt ud på at henvise andre mennesker til at oprette sig under dem, og hver gang de så klikker på deres reklamer dagligt for den over dem et par cent.

Det vil kort sagt sige det kræver tusindvis af "REF" under dig selv.
Og disse skal dagligt klikke på deres reklamer, så vil du kunne tjene nået. Men det er ekstrem tidskrævende, og du bliver bestemt ikke belønnet med mange penge pr. måned.

De har også den løsning med at du kan købe dig til flere henvisninger, det har jeg dog aldrig oplevet at der kom nået godt ud af, for de personer du køber, klikker ikke og dør stille og rolig ud. Så skal du hele tiden smide penge ind, og så er fidusen stort set røget sig en tur med deres hjemmeside.

Men selvfølgelig kører du det udelukkede gratis og har du overskud til at spamme internettet for personer som ønsker at oprette sig under dig er det fint nok.

Jeg søger stadig selv efter muligheder, men det skal nu være nået håndgribeligt som dansker, og ikke nået som ligger langt væk i udlandet.
Avatar billede sommerdk Nybegynder
29. april 2014 - 16:17 #13
Jeg er ikke helt enig med dig.
Der er utrolig mange succes historier, som man også kan læse om inde på deres forum.
Hidtil har jeg ingen penge brugt. Alt er gratis og jeg køber disse andre refferals, fra mine indtjeninger derinde.
For mig bliver det kun bedre og bedre.
Har også lavet en guide til hvordan andre kan gøre.

Mvh