Avatar billede kristofferorum Nybegynder
23. september 2012 - 22:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Arduino/Processing styret peanut dispenser

Jeg leder efter nogen til at hjælpe mig med at bygge en Arduino styret Peanut dispenser. Den skal være stabil, fungere sammen med Processing og være færdig i begyndelsen af December. Kan du hjælpe mig?
Avatar billede magic-mouse Novice
27. september 2012 - 12:22 #1
Jo klart... hvad skal du have hjælp med?
Avatar billede magic-mouse Novice
16. oktober 2012 - 12:49 #2
Hvis den skal være færdig i starten på december, er det vel en god ide at svar på hvad du skal have hjælp med.
Avatar billede kristofferorum Nybegynder
08. marts 2015 - 10:46 #3
Undskyld det manglende svar - jeg har overset tråden, men lukker den nu...