25. september 2012 - 08:40Der er
5 kommentarer og 1 løsning
Mobilt bredbånd invalid profile
Hej
Jeg sidder med et HUAWEI HiLink mobilt bredbånd. Når man connecter kommer der en besked med invalid profile. Hvad betyder det, og hvordan løses det? Har prøvet på to forskellige PC'er. Er det abonnementet eller hardwaren den er gal med?
Hej. ja normalt vil man bare kunne sætte "mobilen" til og indtaste netværksnavn og kode men som vi ved skal der heller ikke meget til før det går galt. Dit problem lyder helt klart for mig som et ID problem altså ville jeg checke netv. navn og kode evt. hos udbyder..
Beklager, at jeg først svarer nu. Tak for dit indlæg. Kan du beskrive hvor og hvordan jeg rette data? Så må jeg have fundet ud af, hvilke data der skal sættes ind i stedet. Det skal siges, at det er et erhvervsabonnement hos TDC.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Internetforbindelser kategorien