Avatar billede danni2501 Mester
02. oktober 2012 - 15:55 Der er 1 løsning

WD TV Live - egne metadata

Hej Eksperter

Jeg har søgt en del på nettet, men kan ikke finde ud af om det er muligt selv at lave, f.eks. i xml fil, med metadata (ikke cover,  men blot beskrivelse af filmen) som så vises på skærmen ligesom her http://i.imgur.com/CAXXr.jpg?

Er der nogen der har rodet med dette?

Jeg ved godt at man kan sætte den op til selv at finde metadata HVIS filnavnet er det samme som det i databasen på den... men i mit tilfælde ønsker jeg at det er at jeg får danske beskrivelser og det findes ikke og så må man jo lave dem selv... Plus at jeg har nogle redigerede feriefilm som logisk nok ikke findes beskrivelser af online :-)

Håber der er et klogt hoved herinde :-)
Avatar billede danni2501 Mester
16. februar 2014 - 21:36 #1
Lukkes