Avatar billede :-) Novice
16. oktober 2012 - 18:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyt design på søgeresultater

Jeg vil forsøge et nyt design / ny opsætning på mine søgeresultater på min side med konkurrencer.

Eksempelvis denne:
http://www.konkurrencesiden.dk/vind-iphone.asp

Ideen er at fjerne signaturforklaringen, lave en ganske kort beskrivelse og 2 store knapper til henholdsvis at besøge konkurrencen samt at læse mere om konkurrencen.

Kom gerne med al feedback omkring den ideelle opsætning.
Hvordan ville du gerne præsenteres for konkurrencerne, hvis du var bruger?
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. oktober 2012 - 23:05 #1
Det tog mig lidt tid inden jeg havde overblik over de forskellige oplysninger, så jeg synes ikke det virker så overskueligt. Men jeg ved ikke helt hvordan du kan gøre det bedre.

Til gengæld synes jeg ikke dine ikoner til højre er så gode og nemme at forstå.
Avatar billede :-) Novice
18. oktober 2012 - 13:43 #2
Hej tino_bh

Du har fuldstændig ret, og det er netop det der skal ændres. I det nye design skal der slet ikke være ikoner til højre, og ingen "Signaturforklaring". Det skal være mere intuitivt og selvforklarende.

Det nye design er endnu ikke lavet, så jeg søger ideer til hvordan den nye opsætning skal se ud.

Hvilke oplysninger skal præsenteres på selve søgesiden, og hvilke kan jeg nøjes med at vise på "læs mere" siden?
Avatar billede :-) Novice
19. juni 2014 - 12:54 #3
denne lukkes