Avatar billede Thuelund Novice
23. oktober 2012 - 19:35 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Download hastighed er blevet utrolig langsom lige pludseligt ? Hjælp

Når jeg skal downloade noget fra både IE, Chrome, Firefox eller fx. windows update, så starter den downloade også stopper den bare stortset og det har den ikke altid gjort.
Har kørt hastighedstest og den er oppe på 13-15 Mbit og upload er også iorden.
Hvis jeg henter torrents kan den skam godt komme op på 1-1,4Mb ?
Jeg har prøvet og slå firewall'en fra men stadig det samme.

Og nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal kigge efter/gøre ved det.

Desuden bruger jeg kollegienet og vi bruger et program som hedder FKOlogin til at forbinde til vores egen trådløse router.
23. oktober 2012 - 20:11 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Er det sket pludseligt ?

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/
Avatar billede Thuelund Novice
23. oktober 2012 - 20:17 #2
Windows 7
Ja den ene dag fra den anden.
23. oktober 2012 - 20:47 #3
Kør nævnte CCleaner som beskrevet ...
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2012 - 21:51 #4
Systemgendanne til da den kørte okay er det forsøgt?
Avatar billede Thuelund Novice
25. oktober 2012 - 19:37 #5
Problemet er at den kan slet ikke downloade noget :/
Den starter bare også stopper den stortset.
Avatar billede Thuelund Novice
25. oktober 2012 - 19:44 #6
Har kørt CCleaner og rensede ud.
Vil CCleaner egentlig komme op og skændes med min almindelige Anti virus ? ''Awast''
Avatar billede Thuelund Novice
25. oktober 2012 - 19:44 #7
Avast*
Avatar billede 220661 Ekspert
25. oktober 2012 - 19:51 #8
Nej det gør den ikke.
Avatar billede Thuelund Novice
28. oktober 2012 - 12:48 #9
Jeg tror det er mit internet der er noget galt med måske routeropsætning?
Når jeg er ovre ved min familie og venner så fungere det helt okay! :)
Nogle andre ideer eller noget ? :)
Avatar billede puren Ekspert
04. november 2012 - 06:10 #10
kan du surfe på nettet??
Avatar billede Thuelund Novice
04. november 2012 - 12:43 #11
Ja :)
Avatar billede puren Ekspert
04. november 2012 - 14:48 #12
erfringen siger at det er en netværks enhed som næsten er brændt af så prøv at pille din router fra.. ellers må du klage til din udbyder
Avatar billede Thuelund Novice
09. november 2012 - 18:40 #13
Som er brændt af?
Men kan stadig gå på nettet, spille over det og torrents virker men kan ikke downloade almindeligt som i Itunes, IE eller Chrome?
¨Det ved og være virkelig irriterende!!!
Avatar billede puren Ekspert
06. august 2013 - 16:05 #14
fundet en løsning??
Avatar billede Thuelund Novice
26. oktober 2014 - 23:35 #15
lukker