Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2012 - 10:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ad.extendmedia reklamer

I går, lige pludselig, uden jeg havde downloadet nogle programmer begynder der at dukke reklamer op på alle hjemmesider jeg går ind på. det er en pop-up nede i venstre hjørne, og kan lyde sådan her:

"Få et H&M gavekort" eller "Leder du efter sex?".

Hvis man holder musen over reklamen står der ad.extendmedia. Jeg har søgt det på nettet, og set at det er noget reklamevirus agtigt noget. Men alle de guides der er til at få det fjernet fungerer ikke. Det er MEGET irriterende, for det er ikke lige så smart at der dukker reklamer med nøgne personer op, og teksten "KNEP NU"...

Hvordan filan fjerner man det pjat? Det var dog irriterende...
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2012 - 11:58 #2
Jeg har gjort det der står (så siden tidligere) - det hjælper bare ikke :(
25. oktober 2012 - 12:18 #3
Hvilket STYRESYSTEM ?
Hvilken Browser / version ?

www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2012 - 17:47 #4
Windows 7, IE 9.

Men det er ligemeget. Købte bare Windows 8 ;)