Avatar billede FaMeQui Juniormester
20. november 2012 - 10:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

God gamer bærbar til 3-4000

Hej jeg ved ikke om det er muligt men jeg har brug for en god gamer bærbar men har kun omkring 3-4000 kr.
Det vigtigste for mig er at den kan trække Leauge of Legends i fuld graphic uden fps drops selvfølgelig.
Jeg har ikke så mange penge at gøre godt med så ved ikke om det er muligt men vil gerne hører nogle af jeres bud på hvad jeg vil kunne få får en 3-4000.
Håber i gider at hjælpe mig.
Avatar billede FaMeQui Juniormester
20. november 2012 - 10:44 #1
har forresten også hørt at en asus skulle være noget af det bedste at købe fortiden så hvis det kan være det mærke ville det bare være super ^^
Avatar billede KHHP Juniormester
20. november 2012 - 10:46 #2
Det korte svar er nej.
Du kan få en god bærbar til skolebrug for 3-4000, men ikke noget du kan spille på. Så skal du op og give ca. det dobbelte. Godt nok kan du få bærbare computere til at spille på, men der findes ikke gaming-bærbare, fordi komponenterne i en bærbar ikke kan få samme ventilation som en stationær og derfor er der nedsat ydelse i forhold til en stationær. Hvis min hukommelse er korrekt, så yder en GTX680 i en bærbar omkring det halve af det i en stationær. Så du kan godt få en bærbar der kan køre spil, men ikke noget der kan køre de nyestet spil. For omkring 5-6000 kan du få en der kan trække Leauge of Legends på max settings.
Håberr det var svar nok.
Avatar billede KHHP Juniormester
20. november 2012 - 10:47 #3
ASUS har en G75-serie som skulle være det tætteste man kan komme på en gaming-computer, men de vejer også et halvt ton og opladeren kan bruges som slagvåben. Kender et par stykker der har en.
Avatar billede FaMeQui Juniormester
20. november 2012 - 12:02 #4
kan du sende et link til den bærbar ??
og jeg ved da at der er gaming bærbare som er beregnet til at game på men selvfølgelig vil tingene aldrig være lige så gode som på en stationær men det betyder ikke at de sagtens kan fungere på et helt fint nievu ^^
Avatar billede KHHP Juniormester
20. november 2012 - 12:11 #5
Som sagt er G75 fra ASUS ekstremt dyre, men har fundet den helt store model her: http://www.edbpriser.dk/baerbar/asus-g75vw-t1168v-id-6860282.aspx
Avatar billede deadman Nybegynder
20. november 2012 - 12:29 #6
der findes ikke gaming-bærbare, fordi komponenterne i en bærbar ikke kan få samme ventilation som en stationær og derfor er der nedsat ydelse i forhold til en stationær

Så er det jo godt at det så absolut heller ikke er samme komponenter i en bærbar som i en stationær!
Der findes skam gamer bærbare :)
Avatar billede FaMeQui Juniormester
21. november 2012 - 00:12 #7
til hvilken pris ville jeg så kunne få en som ville kunne trække League of Legends nogen lunde uden fps drop ??
Avatar billede FaMeQui Juniormester
10. november 2014 - 06:39 #8
Tak
Avatar billede FaMeQui Juniormester
30. marts 2015 - 13:38 #9
lukker