Avatar billede Mobil4u Nybegynder
06. december 2012 - 14:13 Der er 9 kommentarer

Vurdering af webshop

Hej

Jeg vil gerne have jeres bud på hvordan man kan gøre min webshop - www.mobil4u.dk bedre. Her tænker jeg specielt på brugervenlighed og design, men også andre punkter kunne være interessante for mig.

Når man selv sidder og arbejder med den hver dag, er der formentlig nogle ting man stirrer sig blind på, derfor vil jeg gerne have friske øjne til at vurdere den.

Er der nogle der har nogle input og forbedringsforlag er jeg meget interesseret i at høre nærmere, og de vil blive modtaget med stor taknemmelighed....

På forhånd tak for hjælpen :-)
06. december 2012 - 14:32 #1
Stort set alle mine anbefalinger i http://www.eksperten.dk/spm/971950 står stadig ved magt.  Det med at blande sprogene sammen synes du at have fået rettet.  En ny kommentar er denne, at uanset hvilken af 'Dine fordele' jeg klikker på (Dag til dag levering, 14 dages returret, sikker betaling, ..) så får jeg den samme udtalelse fra den samme kunde.  Det virker ikke hensigtsmæssigt, og det er vel også en fejl som du vil rette.
10. december 2012 - 14:05 #2
Mobil4u, kom du fra det igen?  Så du mit indlæg?  Var det til nytte?  Kom ind og giv en reaktion.
25. juni 2013 - 13:30 #3
Mobil4u, jeg prøver lige end gang mere.  Du oprettede spørgsmålet, jeg kom med indlæg for at hjælpe , og det straffer du mig nu for ved at lade mig blive hængende i et åbent spørgsmål.  Jeg er klar over, at du ikke længere har websiden, men du oprettede dette spørgsmål, så tg lige at få det afsluttet.  Please.
Avatar billede firmalive Nybegynder
16. juni 2014 - 10:28 #4
Indholdet er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede keysersoze Guru
16. juni 2014 - 10:35 #5
Hold nu op med det spam - du burde bruge lidt mere tid på at læse de regler du har accepteret ved oprettelse af din bruger her på siden.
Avatar billede repox Seniormester
16. juni 2014 - 10:37 #6
Han er blevet modereret i samtlige 22 tråde han har spammet.
Avatar billede keysersoze Guru
16. juni 2014 - 10:38 #7
... og måske også lidt mere tid på at blive færdig med din side.
Avatar billede keysersoze Guru
16. juni 2014 - 10:41 #8
lækkert - selvom det er glædeligt at se aktive nye brugere så er det lidt trist at det sker med så desperate forsøg.
Avatar billede repox Seniormester
16. juni 2014 - 10:45 #9
Det kan vi hurtigt blive enige om. :(