Avatar billede komputerdk Mester
14. december 2012 - 11:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gem fakturaTiff fra (OIO)XML fil?

hi kan man gemme TIFF billedet fra en OIOXML fil..

Problemet er at vores leverandør "printer" et ID indover fakturaen de scanner.. og de siger nu at ID nr er der fejl i... problemet er at scanneleverandøren sender den til et andet firma som omdanner alle (scannet og elektroniske) fakturaer til OIOXML - og i den proces går det tabt hvad filen hed..

hvad jeg lige kan finde ud af , så er det denne del af OIOXML filen som jeg skal bruge.. og det er i RIFF og i base64 format.. men hvordan dæles laver jeg den del af koden om til et Fakturabillede?

<main:EncodedDocument agencyID="xxxxxxx">SUkqAAgAAAAUAP4...

jeg har prøvet at kopiere det til en fil og gemme det som Tiff, hvilket ikke var en succes.

Navision som vi bruger kan godt konvertere den, men ved at der er fejl på - skal den ikke ind i navision..

så kort og godt, hvordan får man koden i XML om til at blive fakturaTIff billede ???
Avatar billede komputerdk Mester
11. april 2013 - 17:42 #1
luk
Avatar billede komputerdk Mester
19. december 2014 - 17:10 #2
til orientering

hvis man tager det der står imellem tagget og laver en Decode64 i fx notepad+++ og gemmer filen som .TIF så kan man se fakturaen.