Avatar billede zicy Nybegynder
07. januar 2013 - 11:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tidstagning

Hey

Nogen der kender et program som kan bruges til tidstagning af flere hold på samme tid, flere heats, samt have et scoreboard.

mvh zicy
Avatar billede zicy Nybegynder
07. januar 2013 - 12:38 #2
Mange tak for svaret, men kan ikke bruges.

Nu fik jeg jo en ide have et program til at tage tiden på holdene og så kopiere dette over i et excel ark der arangsjere dem i rigtig række følge.

Nogen der kender et program der kan det ? alså tagge tid på flere hold på samme tid ?
Avatar billede majbom Novice
08. januar 2013 - 12:14 #3
Altså et program hvor du indtaster nogle holdnavne, starter alle hold samtidig og stopper dem enkeltvis, for til sidst at sortere holdene ud fra tid fra start til slut og derefter gemme det i en excel-fil?
Avatar billede zicy Nybegynder
08. januar 2013 - 14:02 #4
Ja, men fand noget jeg kunne bruge her: http://www.eksperten.dk/spm/956165
Avatar billede zicy Nybegynder
08. januar 2013 - 14:03 #5
Men ellers mange tak for hjælpen begge to :D
Avatar billede pilotdk Nybegynder
18. august 2013 - 22:28 #6
CoachAppOne:  Ved ikke om det er for sent med denne, men prøver alligevel...

Jeg har lavet en iPad app der kan tage tid for flere deltagere af gangen. Efterfølgende kan man sende data som csv-fil (til import i excel). Resultatet kan også publiceres direkte i Facebook grupper eller Facebook events man selv er deltager i.

Deltagere til tidstagningen vælges fra egen iPad adressebog, egne (internt-app) oprettede deltagernavne (med e-mail adresse) eller fra Facebook grupper og events.

Udover mulighed for at benytte et stopur, kan man også vælge at gennemføre en "biiip-test", hvilket er en forholdsvis simpel testform, der benyttes indenfor for en række forskelligtartede idrætsgrene til at teste udholdendhed og bestemme deltagernes kondital - og det er samtidigt rigtig god træning.

Navnet på app'en er CoachAppOne og den kan besigtiges på hjemmesiden www.coachappone.com - Jeg håber, at den kan finde nytte.

Mvh. Peter J. Bruun

PS: Hvis der er ønsker til forbedring af app'en modtages de hellere end gerne :)
PS2: Desværre er den kun udviklet til iPad i første omgang, planen er med tiden at få den flyttet til andre mobile enheder....