Avatar billede MIK_70 Juniormester
09. januar 2013 - 22:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering fra Win7 til Win8

Så troede man lige der var styr på det. Købte tilbuddet til 299,- og har også fået produktnøglen.

Fulgte hele processen til vi nåede dertil hvor der var to apps/programmer der skulle slettes.

Enten lavede jeg en fejl eller også genstartede maskinen af sig selv, men nu er odgraderingen afbrudt

Hvis jeg starter installations assistenten, kan jeg ikke komme forbi betalingen.

HJÆLP...hvad gør jeg, for at fortsætte/genstarte opgraderingen.
Avatar billede jensenjs Juniormester
09. januar 2013 - 23:47 #1
Jeg er ikke helt med hvor langt du er kommet, selv om du skriver det, kan ikke lige huske stedet.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden der er og hvor længe det gælder
Men flere dage efter jeg valgte at den skulle installerer direkte og slette alt, klikkede jeg på den fil der testede systemet og fik så muligheden for at hente den til senere installation (iso)
Prøv om du kan det, og så brænd en DVD og installer derfra
Avatar billede MIK_70 Juniormester
10. januar 2013 - 08:22 #2
Jensenjs>>Som jeg lige ser det, så lader det sig ikke gøre, da betalings elementet ligger før den side hor man skal vælge mellemde løsninger du angiver.

Altså skal man til at købe og betale for endnu en nøgle
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. januar 2013 - 12:00 #3
Hvis du har betalt for Windows 8 (Har fået en produktnøgle) så skal du ikke have en ny.

Du burde have fået en email ad du har fået produktnøglen

Øverst i den mail står der:
"Dette er en kvittering. Udskriv eller gem en kopi til senere reference"

"Hvis du får brug for at hente Windows, skal du noterer din nye produktnøgle og skrive den her"

HER er understreget og blå (et link)
Du kan fra en anden computer klikke på linket så kommer der en skærm med en mulighed for at downloade/åbne en fil
du vælger selv.

Du kan på et tidspunkt under afviklingen vælge at hente og gemme en kopi (al Windows 8) til senere installation.
Det er en ISO fil du kan brænde ned på en DVD.

Jeg skriver lidt sjusket, jeg sidder med en bærbar på skødet og skriver til dig fra en anden bærbar på bordet, lidt kringlet :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2013 - 03:13 #4
win 8 er ikke en opgradering af win 7, det er et TABLET OS, det er win 7 ikke
Avatar billede jensenjs Juniormester
11. januar 2013 - 10:57 #5
Den skal jeg lige forstå?
Sidder du ved an almindelig PC Stationær/Bærbar?
Eller sidder du med en Tablet?

Jeg gik ud fra at du sad med en almindelig PC.
Men en Windows 8 til PC.

???
Avatar billede MIK_70 Juniormester
22. maj 2015 - 11:50 #6
Lukker her