Avatar billede JonRasmussen Nybegynder
12. januar 2013 - 12:50 Der er 3 kommentarer

Internet virker ikke på stationær!

Hej mit internet gik ned igår, så vi genstartet alle vores computer og det virkede på bærebarene, men ikke på stationærene.
Vi har to stationære internet virker ikke på nogen af dem, vi har også to bærebare og internettet virker fint der.

Så jeg tænker om der er nogen som kan hjælpe.

Tak på forhånd.
Venlig Hilsen Jon.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. januar 2013 - 13:04 #1
Prøv at reparere forbindelsen på de stationære.
I XP jeg sidder ved her kan jeg højreklikke på skærmene nede og vælge reparer.
Hvilket system kører se stationære?
Avatar billede Bredbaandsluppen Nybegynder
17. januar 2013 - 10:29 #2
Hej,

Først og fremmest så tjek at de har forbindelse til netværket, lyser netværksikonerne godt nok?

Prøv at tryk på start eller windows knappen, vælg kør og skriv cmd, tryk enter.

Her skriver du ipconfig /release

Herefter skriver du ipconfig /flushdns

Og til sidst skriver du ipconfig /renew

Virker det?
Avatar billede JonRasmussen Nybegynder
19. maj 2013 - 22:10 #3
Undskyld jeg ikke har lukket den noget før, men nu virker det ikke igen. Så jeg spørg her. Nej det lyser ikke.