Avatar billede ngr Praktikant
13. januar 2013 - 01:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbning af et nyt vindue

Jeg har et eller andet sted en funktion liggende, som åbner en html i et nyt vindue med en bestemt bredde og højde - men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den.
Den ligner nedenstående, men med den forskel, at man kalder funktionen med navnet på den ønskede html fil som variabel - så man kan nøjes med eet script til at åbne forskellige html filer,
Nogen der kan hjælpe mig?

<script>
function open_win()
{
window.open("http://www.w3schools.com")
}
</script>
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
13. januar 2013 - 01:44 #1
Først og fremmest bør du forholde dig til de åbne spørgsmål du har i forvejen. :)
Avatar billede ngr Praktikant
13. januar 2013 - 01:51 #2
Det må være trist at have så kedeligt et liv
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
13. januar 2013 - 02:24 #3
Siger utroligt meget om dig, at du hiver det ud på et personligt plan, fordi jeg efterspurgte helt normal høflighed. At dine sociale kompetencer halter, er jo ikke alle andres problem. Men jeg må give dig ret - det må sgu være trist for dig at have så kedeligt et liv.

På trods af det, ønsker jeg stadigvæk at du må sove godt, når du kommer dertil. :)
Avatar billede ngr Praktikant
12. februar 2013 - 19:51 #4
x