Avatar billede toksvig Praktikant
14. januar 2013 - 00:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opgradering af prestigio DMC Adelante 364 HTPC

Hej eksperter..
Jeg har en HTPC stående, som bliver brugt til afspilning af musik, youtube, film m.m...
Specifikationerne kan ses her: https://content.it4profit.com/itshop/itemcard_cs.jsp?ITEM=70609131839473928&THEME=default&LANG=en&SUPPLIER=null

Jeg har installeret windows 7 på den.

Min udfordring med den, er egentlig at den jo er en ældre sag, og derfor ville jeg gerne opgradere den, men hvad anbefaler i, at jeg gør ved den, for at få den lidt op i gear??

Derudover har jeg problemer med frontdisplayet efter jeg opgraderede den til windows 7, det vil ikke fungere.. Det er dog sekundært, men er der nogen der har en ide, til hvordan det kan komme til at fungere igen? Jeg har brugt en f***s masse tid på at finde driverupdates etc men det er ikke lykkedes mig..

Lad mig høre om der er nogen der har et bud på enten spm 1 eller 2..
Avatar billede toksvig Praktikant
18. januar 2013 - 21:18 #1
Ingen der har en skarp kommentar hertil?
Avatar billede toksvig Praktikant
28. januar 2013 - 08:36 #2
Ok.. Måske spørgsmålet ikke har været svært nok.. :)
Jeg lukker hermed spørgsmålet.