Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
14. januar 2013 - 09:42 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Bruge tablet som almindelig mobil

Kan jeg f.eks bruge en Samsung Galaxy Note Tab 4G (10.1) som almindelig mobil. Vil ikke tage den op til øret , men bruge højttaler og mikrofon indbygget.
Har googlet en hel del , men endnu ikke fundet et klart svar på spørgsmålet..Så  spørgsmålet er mere svært end det lige ser ud til.  mvh.
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
14. januar 2013 - 10:28 #1
Spørgsmålet er om det specifikt kan lade sig gøre med en
Samsung Galaxy Note Tab 4G (10.1).

http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/galaxy-note/GT-N8020ZWATEN
Avatar billede deadman Nybegynder
14. januar 2013 - 11:51 #2
Nope. Kun via skype el. lign.
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
14. januar 2013 - 12:08 #3
Det der undrer mig er dette.
Hentet fra
http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/galaxy-note/GT-N8000ZWANEE-spec

Opkaldsfunktion
Nummervisning    Ja
Opkaldte / Ubesvarede / Modtagne opkald    Total 500
Flere samtalepartnere    Ja
Telefonhøjttaler    Ja
Stemmegenkendelse    Ja
Yderligere information
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
14. januar 2013 - 12:10 #4
og denne , hentet fra samme link som oven over.

Meddelelser
SMS/EMS/MMS    SMS / MMS
T9 automatisk tekstindlæsning    Ja
E-mail    E-mail (POP3, IMAP4, SMTP, SSL, EAS)
vCard/vCalendar    Ja
MSN Messenger    G-talk, Google+, ChatOn)
Avatar billede deadman Nybegynder
14. januar 2013 - 13:14 #5
Måske jeg skulle læse om produktet inden jeg udtalte mig...

Den der kan bruges som telefon, ja.

Undskyld :)
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
14. januar 2013 - 13:32 #6
Så 100 % på at jeg kan bruge en Samsung Galaxy Note Tab 4G (10.1) som almindelig mobil . Tablet er på dette link.

http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/galaxy-note/GT-N8020ZWATEN-spec
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
14. januar 2013 - 14:51 #7
Så er du 100 % på at jeg kan bruge en Samsung Galaxy Note Tab 4G (10.1) som almindelig mobil ? Tjek linket igen for en sikkerheds skyld.Tablet er på dette link.
http://www.samsung.com/ (...)
Bestiller den tablet hvis den også kan bruges som mobil. Besværligt at skulle på posthuset for at returnere osv.. Takker ydmygst for al hjælp  :-)
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
14. januar 2013 - 15:03 #8
Jeg er ikke heldig med links...
her kommer der et der virker til den tablet..

http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/galaxy-note/GT-N8020ZWATEN

uhhh giver snart op og køber en 10 år gammel Nokia :-)
Avatar billede pkbech Juniormester
14. januar 2013 - 15:29 #9
Og svaret er et stort ja en af mine venner glemte sin telefon og brugt sin Galaxy Note 10.1 fint ikke den mest handy phone jeg har set men ja den kan godt brugs skal bare være 3G eller 4G varianten. (Altså havde mobil connection)
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
14. januar 2013 - 15:32 #10
deadman og pkbech skriv et svar a la "svar" , så deler jeg de 60 point med 30 til hver.. ok ?
Avatar billede pkbech Juniormester
14. januar 2013 - 16:02 #11
okay med mig
Avatar billede deadman Nybegynder
14. januar 2013 - 16:43 #12
ok :)