Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2013 - 11:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjern skrivebeskyttelse i win 7

Hej eksperter

Jeg sidder med en ny pc m. win 7 home og skal have overført filer fra den gamle XP maskine, det går sådan set godtnok, men nu er det regnskabsprogrammets tur. det ser ud til at gå ok, MEN jeg kan ikke få fjernet skrivebeskyttelsen selvom jeg er logget ind som administrator.

Er der nogen der har en ide til, hvorfor jeg ikke kan fjerne skrivebeskyttelsen?

på forhånd tak
vix206
Avatar billede poko1 Ekspert
14. januar 2013 - 12:01 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
14. januar 2013 - 12:03 #2
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2013 - 08:04 #3
Tak for inputtene poko1, jeg vil gerne give dig pointene, da det gjorde mig opmærksom på at der også lige skulle tjekkes UAC indstill. :-)

men det var bare kommentarer du lagde ind, så jeg har ik´rigtig mulighed for at give dig pointene.

/Vix206
Avatar billede poko1 Ekspert
29. januar 2013 - 08:10 #4
Med 14020 point burde du vel vide at du skal bede mig lægge et svar som du kan acceptere når der er kommet en løsning! det jeg gør er jo indtil problemet er løst at komme med forslag?
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2013 - 11:42 #5
Ææh okay,jamen det var jo egentlig det jeg gjorde, men hvorom alting er:

Tak for forslagene, Vil du ligge et svar som jeg kan acceptere?
Avatar billede poko1 Ekspert
29. januar 2013 - 16:22 #6
Se #4