Avatar billede 13thsky Nybegynder
24. januar 2013 - 20:34 Der er 1 kommentar

Omkrivning af sql forespørgsel. Dato interval.

Nedestående viser hvor emner der er solgt og hvad den samlede indtægt har været.

Men hvordan omskriver jeg nedestående sql sætning så den viser hvor meget der er solgt siden den sidste 1. i denne måned?

$forsp1 = mysql_query("SELECT SUM(total_paid), COUNT(*) FROM ps_orders WHERE UNIX_TIMESTAMP(date_add) BETWEEN UNIX_TIMESTAMP(DATE_SUB(CURDATE(), INTERVAL 4 day)) AND UNIX_TIMESTAMP(DATE_SUB(CURDATE(), INTERVAL 3 day))");
$forsp2 = mysql_fetch_row($forsp1);

echo "Der er solgt ".$forsp2[1]." emner til sammenlagt ".$forsp2[0]." kr.";
Avatar billede CCodam Nybegynder
25. januar 2013 - 00:03 #1
Jeg tænker...

SELECT SUM(total_paid), COUNT(*) FROM ps_orders WHERE Month(date_add) = Month(GetDate()) AND Year(date_add) = Year(GetDate())