Avatar billede havnearbejderen Nybegynder
24. januar 2013 - 21:59 Der er 5 kommentarer

youtube

Hej eksperter

Jeg vil lige høre hvorfor og hvordan jeg kan uploade video .
jeg er oprettet på youtube og har uploadet film før men nu vil den ikke mere når jeg uploader starter den og stopper ved 3% og vil ikke mere da den har smidt mig af internettet og jeg har prøvet næsten alt men jeg bliver nød til og genstarte pc og så kan jeg igen men kommer kun op på 3% igen og så genstart igen den vil ikke hvorfor vil min pc ikke det jeg har windows vista og er up til date med windows opdate.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
24. januar 2013 - 22:23 #1
Prøv en anden browser.
Avatar billede Juewful Nybegynder
24. januar 2013 - 22:29 #2
Hvilken browser bruger du?? Brug google chrome måske er det det...
25. januar 2013 - 09:37 #3
Velkommen til E. ...

Trådløs eller 'trådet' forbindelse ?
Avatar billede havnearbejderen Nybegynder
25. januar 2013 - 12:59 #4
en anden browser hjælper ikke og det er fast lan stik til nettet jeg bruger syd-energi fibernet
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
25. januar 2013 - 16:54 #5
Prøv og test din forbindelse hos http://speedtest.net/ og se om det lever op til det du betaler for.

Hvad er det for video format og encoding du uploader ?

Prøv og upload noget andet.