Avatar billede kent_star Praktikant
24. januar 2013 - 22:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min nye side

Hej allesammen.

Kan det lade sig gøre og få jer til og gennemgå min nye side jeg har lavet.
Det er min første side.

Håber der er en der har lyst til og gennemlæse den og komme med gode ideér til hvad der kan gøres bedre.

Siden er her:

http://fiskeriinfo.comoj.com/
Avatar billede kent_star Praktikant
24. januar 2013 - 22:48 #1
Og forresten virker sitemap ikke endnu. Er der nogen der ved helt præcist hvad der skal stå i sitemap.
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. januar 2013 - 22:54 #2
Hej Kent,

Man kan se at du har lagt meget arbejde i det ... dejligt :-)

Har du set baggrunden på en stor skærm? Jeg tror du skal finde en baggrund som egner sig bedre til at blive gentaget.
Avatar billede kent_star Praktikant
28. januar 2013 - 22:50 #3
Jeg har brug for noget mere input. Også omkring spørgsmålet med sitemap?
Avatar billede kent_star Praktikant
28. oktober 2014 - 10:25 #4
her