Avatar billede leoplet Nybegynder
28. januar 2013 - 20:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

App søges - findes den, eller kan nogen lave den?

Så er det tid til endnu et af mine "dumme" spørgsmål.

Jeg er sælger og kunne godt bruge en app med f.eks. 10 knapper som kan programmeres med en pris.
Hver gang jeg trykker på en af knapperne skal den så lægge prisen til en total som vises med store tal i bunden af skærmen.

EKS:
knap 1= 35
knap 2= 50
knap 3= 99
osv.

Hvis jeg nu trykker 1 gang på knap 1 og knap 2, samt 2 gange på knap 3 - skulle jeg gerne få tallet 283 i bunden af skærmen.

Er der nogen som kender sådan en app eller kan lave den for mig, for jeg aner ikke en bjælde om at programmere.

På forhånd tak for svar.
Med venlig hilsen
Jan Leo Plet
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 21:06 #1
Det vil være snydelet at lave i en browser!

Skal resultatet gemmes, eller bare vises ?
Avatar billede leoplet Nybegynder
28. januar 2013 - 21:08 #2
Det skal kun vises, og så selvfølgelig kunne slettes, så den næste kunde kan betjenes
Avatar billede Mik2000 Professor
28. januar 2013 - 21:59 #3
Hvis det er fint med en webapp (mobil webside tilpasset til mobiler), så tror jeg du kan få det lavet for meget få penge selv af et professionelt firma.

Jeg kan også sagens lave det billigt for dig.
Hvis du er interesseret, så er du meget velkommen til at kontakte mig via postsystemet herinde.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 22:53 #4
Sådan her: http://spandkraft.dk/kasse

Virker også på (min) mobil : )

Højreklik, gem på skrivebordet. Ret beløbene med notepad.
- de burde være til at finde : )
Avatar billede leoplet Nybegynder
29. januar 2013 - 04:13 #5
Tank for foreløbige input og svar.
T4NK32 - ideen er helt rigtig, men når man bruger den på en mobiltelefon, tror den nogen gange at man "dobbeltklikker" og zoomer derfor i stedet.

Det er grunden til at jeg vil foretrække en "rigtig" app - den åbner på hele skærmen og bliver der ;-)
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2013 - 12:30 #6
Jeg har herset lidt med den.. Størrelser, alignment, marginer, borders..

Dobbeltklik (og zoom) er nu ikke længere et problem i (min) Firefox : )
I Chrome er problemet minimeret - ikke HELT væk..
Android-browseren er pisseligeglad, og skulle ha' nogle smæk!
iOS - kan en venlig sjæl, med sådan en tingest, teste ?

+ tilføjet en back-knap (sletter sidste indtastning)
Avatar billede leoplet Nybegynder
14. februar 2013 - 22:51 #7
Hej og tak for din hjælp.
Jeg har nu testet den på flere forskellige telefoner og tablets og som sådan virker den helt ok. Desværre viser den sig dog at være lidt ustabil (tror det afhænger af telefonen den bruges på)

Så jeg er, sammen med min chef, blevet enige om at vi skal have lavet en "rigtig" app.
Send lige et svar, så får du pointene.