Avatar billede egmose Novice
29. januar 2013 - 20:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få 3 tilbud - wordpress plugin

Hej
Vi kender dem efterhånden alle sammen - siderne med få 3 tilbud inden for x timer.

Men findes der et worpress plugin til det, eller til et andet CMS? Har ikke kunne finde noget, men ved sgu ærlig talt heller ikke hvilken søgefrase jeg skal anvende?
Avatar billede egmose Novice
08. februar 2013 - 12:47 #1
Slet ingen?!
Avatar billede mediemarketing Nybegynder
13. februar 2013 - 20:09 #2
Hej - jeg har ikke lige umiddelbart hørt om det...
Jeg tror også at det bliver meget omfattende, for hvad skal reglen være for udvælgelse af tre tilbud?

Skal den tage tre tilfældige eller skal den tage de tre billigste?

Den kan jo heller ikke bare sende kunden en mail med tre telefonnumre - der skal jo være en pris med. Og den skal jo være afgivet på baggrund af kundens ønske.

... blot mine tanker :)

Dét man kunne gøre var at lave et auto-reply system som så kunne lave en "lille" løsning af dette (udfra nogle filtre, som kunden sætter).

Men ellers skal du forsøge dig med at få nogle "leverandører" til at oprette sig og så afgive deres bud på den enkelte opgave - og så sender den automatisk til kunden, når der er afgivet tre bud?

Skriv gerne, hvis du finder et plugin der kan gøre det - dét kunne jo være at andre kunne bruge det.

De bedste hilsner fra
Martin Bengaard
Avatar billede egmose Novice
21. maj 2013 - 18:44 #3
Det er selfølgelig en mulighed, men underlig hvis ingen har udviklet et plugin til ormålet :)

Lukker
Avatar billede s8jacobsen Praktikant
25. maj 2016 - 10:29 #4
Jeg ved godt at denne post er gammel, men vil lige fortælle, at der nu er blevet lavet et RFQ plugin til Wordpress. Med dette plugin kan man netop oprette en 'Hent 3 tilbud'-side.
Man kan læse om pluginet her: http://togidata.dk/rfq-til-wordpress/

Mvh. Sarah