Avatar billede JohnBakken Nybegynder
07. februar 2013 - 09:48 Der er 3 kommentarer

Ønsker feedback på min gadget blog

Hej Eksperten brugere

Jeg har for nyligt lavet en blog om gadgets, sat op i Wordpress selvfølgelig:

Http://gadget-guiden.dk

Hvad synes i om det theme jeg har sat på, fungerer det fint nok til en gadget blog? Og hvad synes i generelt om siden?

På forhånd tak! (:

Med venlig hilsen
John Bakken
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2013 - 03:33 #1
det ser faktisk fint ud, men i højre side hvor der ikke er noget, fordi en side er lang - fyld dette område med links til alle mulige gadget relateret.

jo mere du linker til andre sider, jo flere linker til dig, og dermed ryger du fremad i søgninger.

hvis du ikke linker til noget, står du helt alene i nettet.

se evt på at få reklamer på med google adwords, der kan lede folk til sitet.
Avatar billede JohnBakken Nybegynder
11. februar 2013 - 09:11 #2
Hej Sidewave, og tak for dit svar (:

Er glad for at du synes at siden generelt ser fin ud!

Hmm, mht. SEO, så har jeg rimelig godt styr på det, og at lave en masse links til andre gadget-relaterede sider i sidebaren, så tror jeg ikke at det vil gavne siden, for du sender jo også folk væk fra siden ved at gøre det, og det har jeg jo ikke lyst til.

Adwords kunne til gengæld bestemt være en mulighed.

Med venlig hilsen
John Bakken
Avatar billede Stef93 Nybegynder
29. september 2015 - 19:13 #3
Jeg kan meget godt lide din header / logo. Det ser rimelig fedt ud :-)!

Mvh
Stefan fra http://sejegadgets.dk