Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2013 - 09:18 Der er 7 kommentarer

Hvordan fungerer points herinde?

Jeg kan se jeg har 195 point, men hvad menes der med (180 ude) i parrentes ved siden af???
Avatar billede fromsej Praktikant
23. februar 2013 - 09:27 #1
Det betyder at du har uafsluttede spørgsmål, hvor du ikke har givet point til et brugbart svar.

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/WTF
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2013 - 09:48 #2
Givet point til et brugbart svar??? -Skal jeg nu selv uddele point? -Dit svar virkede ikke særlig brugbart -giver ingen mening :( Prøv at forklare dig lidt bedre!!!
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2013 - 09:59 #3
-Blir' virkelig sindsyg når folk ik' kan give et ordentligt BRUGBART svar - Ain't rocket science!!! Uddyb for *@£$@${½**
Avatar billede fromsej Praktikant
23. februar 2013 - 10:00 #4
Avatar billede fromsej Praktikant
23. februar 2013 - 10:01 #5
Skru lige ned for utålmodigheden.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2013 - 10:07 #6
Takker ~ Why didnt u just do that to begin with ;) Har kort lunte & hader omveje - sorry!
Avatar billede richardjensen Seniormester
23. februar 2013 - 13:28 #7
Uanset længden af din lunte og dit forhold til omveje,kan jeg anbefale at starte med læsning af vejledning.
(se om der er vand i bassinet,før du springer ! )