Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
27. februar 2013 - 07:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dell bærbar

Jeg købte en Dell XPS bærbar til omkring 8,5k for ca. 4 år siden, men den har aldrig virket, jeg har haft tekniker besøg 3 gange og det er ikke lykkedes dem at få den til at virke, nu står den bare og samler støv, hvad gør man i sådan en sag?
Avatar billede Blueeyez Mester
27. februar 2013 - 08:19 #1
Så det har taget dig 4 år at få besøg af 3 teknikere? :O

Er der mere garanti på den eller? Og hvornår var den sidste teknikker på besøg?

Hvorledes fejler den?
Avatar billede sadolin1978 Novice
27. februar 2013 - 09:35 #2
som #1 skriver mangler der oplysninger i denne sag, men du må nok indse at dine penge er spildt da det lyder til du ikke har fortaget dig meget i denne sag.
Avatar billede DellLytter Nybegynder
27. februar 2013 - 10:07 #3
Hej

Ked af at høre, at du har problemer med din XPS, som ikke er blevet løst.

Hvis du sender mig dit servicetag+nærmere detaljer omkring problemet, i en privat besked, så ser jeg gerne om jeg evt. kan hjælpe.

//Karina
#IWork4Dell
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
27. februar 2013 - 13:05 #4
#2 Blind? Jeg har haft kontaktet Dell 3 gange og haft fejlmeldt min bærbar 3 gange hos Dell.

#3 Mange tak.

#1 Det har taget mange telefon opringninger til Dell, nogle gange har jeg ringet og ventet i over en time hvor deres telefonmand bare har sagt "vent et øjeblik" til sidst er jeg enten løbet tør for taletid eller strøm, og efterfølgende er der ikke sket mere i sagen.
Avatar billede sadolin1978 Novice
27. februar 2013 - 13:32 #5
nej jeg er ikke blind men du har haft maskinen i 4 år og mkun haft besøg 3 gange du skriver ikke hvornår men jeg ville personligt ikke have ventet i 4 år på om der så skete noget hvis den ikke havde virket efter sidste tekniker besøg ville jeg have skrevet en mail til dem med det samme. På den måde har du dokumentation på skrift og ville straks gå videre med sagen, men som det lyder til lige nu står du meget dårligt.

En anden ting, herinde må du godt svare pænt når man spørgre om oplysninger eller huske at skrive alle relevante oplysninger i din tråd med det samme. Det vil hjælpe lidt på lysten til at hjælpe dig en anden gang.
Avatar billede Blueeyez Mester
27. februar 2013 - 15:03 #6
#4 du skulle have sendt en mail til dem, der er intet at gøre medmindre de har skiftet komponenter i din bærbar som er under 1 år men ellers ser jeg ingen chance for at få det løst men hvad er fejlen på den?
Avatar billede sadolin1978 Novice
11. februar 2014 - 19:06 #7
hvad er der sket i denne sag er fejlen fundet, eller er denne tråd stadig aktuel.
Sidste kommentar i denne sag er ons. d. 27. februar 2013 kl. 13:05:58 hvor du mener jeg skulle være blind, men kan ikke se nogen kommentar efterflg.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
11. februar 2014 - 20:32 #8
Jeg tror at du har ventet for lang tid med at gå videre i sagen, så der ikke er garanti på den mere, så det kan ikke længere betale sig at få den til at virke, så jeg synes du skal købe en ny computer, og du skal altså se dig rigtig godt for, så du ikke bliver snydt og så du får den rigtige computer, så du kunne eventuelt oprette et sprøgsmål på eksperten og få hjælp til hvad du skal købe, men du kan altså kun få hjælp hvis du taler pænt og ikke svinder os til.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
20. marts 2014 - 23:47 #9
lukkes