Avatar billede jailbird Nybegynder
09. marts 2013 - 13:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Download SimCity 2013

Hej

Jeg kan se, at man kan downloade Simcity 2013 på forskellige danske sider. Men prisen er dyr. Er der nogen af jer der ved hvor man lovligt kan downloade spillet til en billigere pris på en udenlandsk webside?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. marts 2013 - 15:42 #1
Skal du have den til en fornuftig pris, er det nok smartere at chekke de danske forhandlere af den fysiske udgave - der er konkurrencen som regel lidt skarpere.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
09. marts 2013 - 16:09 #2
Hvis du skriver den pris du skal betale, så kan folk jo se om de kan slå den.
Avatar billede jailbird Nybegynder
10. marts 2013 - 20:00 #3
Oneplay har det som download / licens til 335 kr. Det er en pris som vil passe mig. Jeg tør bare ikke købe fra Oneplay da alle rangerer dem lavt og skriver at de snyder netop vedr. SimCity.. jeg leder efter en download på engelsk-- lige meget om siden er udenlandsk
Avatar billede jailbird Nybegynder
28. februar 2014 - 18:57 #4
lukker