Avatar billede itflair Nybegynder
14. marts 2013 - 19:16 Der er 6 kommentarer

NRI fil

Hej

Har fundet en brændt cd hvor der skulle være billeder af mine børn. Men jeg kan ikke finde ud af hvilken program jeg skal bruge til at afspille denne cd.

Cd'en fil navn er ungerISO_nri

Hjælp fra hende der ikke har it flair
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2013 - 19:24 #1
Filendelsen nri hører til brænderprogrammet Nero Burning Rom.
Om filerne så ligger klar til brænding på cd kan jeg ikke lige se, og jeg tror ikke at Nero kan åbne filen.

Ps du har i øvrigt kommet til at lægge dit spørgsmål i forkert kategori.
Denne her omhandler forslag til brugen af siden Eksperten.
Du bør derfor lukke tråden ved at lægge et svar og selv acceptere dette.
Den rette kategori kunne være programmer-generelt.
Avatar billede itflair Nybegynder
14. marts 2013 - 19:38 #3
Sorry for at have skrevet i den forkerte kategori.. :-(
Lukker tråden.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2013 - 19:43 #4
Det er helt i orden :-)
Det sker (næsten)for alle nye brugere den første gang, så det behøver du ikke være ked af.
Lige dette punkt i kategorien burde ikke have været med i oversigten da mange falder i og bruger denne.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2013 - 19:44 #5
Du lukker ved at flytte prikken til "svar" og accepterer dette.
Har en lille video her der viser hvordan:
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2013 - 19:46 #6
Derfor skriver du næste indlæg her som svar og accepterer som beskrevet i #5