Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2013 - 01:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at installere Windows server 2003

Kan man installerer styresystem på en hot-swap harddisk?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. marts 2013 - 06:58 #1
JA.

Men jeg tror ikke det er det` du vil vide, du får nemlig ikke lov at swappe hvis windows bruger disken.
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2013 - 14:59 #2
Så prøver jeg at installere det på en USB.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. marts 2013 - 17:46 #3
Jeg troede du talte SATA hot-swap disk.

Du kan gøre det du ønsker med nyere versioner af windows, jeg har ikke undersøgt om noget forhindre dig med en ældre version.
http://www.intowindows.com/how-to-install-windows-7-to-usb-external-hard-drive-must-read/
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2013 - 22:33 #4
Jeg ved ikke præcis om det er den type harddisk jeg har, men jeg ved at server modellen er en Dell PowerEdge 1850.

Jeg har fårede vide af nogle af mine venner at der skal først installere et program på harddiskene hvor ved harddiskene kan få forbindelse med CPUen.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. marts 2013 - 23:50 #5
Mit link fortæller om USB diske som du ønsker at installere på.

SATA diske sidder internt i pcen, USB eksternt.
(ud over at være forskellige typer forbindelse)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. marts 2013 - 23:54 #6
Måske er det dette fra linket dine venner taler om...

Requirements:

# An external hard drive formatted with NTFS

# Windows 7 installation files (if you have Windows 7 ISO use Virtual Clone Drive freeware to mount it)

# Windows Automated Installation Kit (free download from Microsoft)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. april 2013 - 07:50 #7
Afmeldt grundet inaktivitet, mon du får hjælp næste gang.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2014 - 02:06 #8
tak