Avatar billede clausito Seniormester
31. marts 2013 - 15:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kontakter forsvundet ved opdatering af Skype

Har fået dette spørgsmål fra en ældre medborger

Jeg har været ved at lave en opdatering på Skype, fordi Messenger overgår til Skype, men jeg har vist gjort noget forkert, da mine kontakter på Skype er væk. Ved du noget om, hvad jeg skal gøre?

Tror ikke hun kan finde ud af dette - er det løsningen

http://community.skype.com/t5/Windows-desktop-client/How-to-Recover-Lost-Contact-List/m-p/93690

Måske gendanne PC til inden opdatering - hvis det er muligt?

Andet...........
Avatar billede claes57 Ekspert
31. marts 2013 - 15:51 #1
systemgendannelsen kan måske - men jeg tror mere på en komplet afinstallering, genstart, og installering på ny (der skal hjælp til - evt via teamviewer).
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
31. marts 2013 - 16:25 #2
Eller måske kan en afinstallering af Skype og installering af den nyeste version måske rette det så kontakterne kommer frem igen, for jeg mener at skype gemmer folks kontakter online på deres server så jeg tror de er safe.
Avatar billede clausito Seniormester
04. april 2013 - 18:44 #3
Lukker - lavede systemgendannelse