Avatar billede hele3920 Nybegynder
02. april 2013 - 17:02 Der er 1 kommentar

Onenote

Har haft nogle problemer med mine noter. Derfor har min ven tilbudt at kopiere alle sine gymnasienoter til mig så vi hver især har et eksemplar og individuelt uafhængigt af hinanden kan skrive flere på senere. Problemet er bare, at vi ikke ved hvordan man overhovedet gør det. Er holdt oppe og køre over det for eksamnerne er jo efterhånden snart lige om hjørnet! Haster om noget! Håber brændende i har nogle forslag :-)
Avatar billede h2o_vand Nybegynder
12. januar 2014 - 18:10 #1
Hjælp med one note..

Fra defekt harddisk lykkedes det mig efter lang tid, at få kopieret direktory "notesbøger" - og de var der ummidelbart alle sammen, men de er tomme på trods af størrelse er forskellige. nogen ide til hvad jeg gør galt ?