Avatar billede Slettet bruger
09. april 2013 - 11:22 Der er 1 løsning

Refresh data fra Access til hhv. engelsk og dansk version af Excel

Hej

Jeg har et måske klassiske problem, men jeg har ikke kunnet finde svaret nogen steder.

Jeg har et Excel ark, som bruges af mange forskellige. Nogen har komma som decimal adskiller og nogen har punktum som decimal adskiller. Arket indeholder data, som opdateres fra en Access database.

Problemet er, at Access databasen bruger komma som decimalseperator, så når de Excel brugere som bruger punktum opdaterer, regnes tingene helt i skoven.

Er der en løsning til det?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2014 - 11:38 #1
Lukker