Avatar billede Reker Nybegynder
11. april 2013 - 04:32 Der er 6 kommentarer

Feedback på webshop

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om brugervenlighed og design på følgende webshop: http://www.shinetech.dk

Ligeledes, hvordan er hastigheden?

Venlig hilsen
Mathias
Avatar billede escape4ever Novice
11. april 2013 - 10:41 #1
hej

1. hastigheden
man plejer vist at sige webshops skal loade på omkring 3 sec det gør den så den er fin.

2. designet
det er et simpelt men lækkert design, der er ikke noget der virker irreterende og malplaceret.
det holder sig til få farver hvilket syntes jeg gør at man ikke bliver træt af at se på det, istedet for hvis der var mange forskellige farver og indtryk man skulle forholde sig til.

3. brugervenlighed
det er ikke en kompliceret webshop, den er lavet så alle kan bruge den, den er meget brugervenlig

ps
fedt at se du også har lavet en mobiludgave som dog er lidt rodet men det vil jeg ikke komme ind på her.

men superflot shop

/escape4ever
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
11. april 2013 - 11:13 #2
Den er ok at finde rundt på, men der er nogle ting som der kunne laves om på for at lave den mere overskuelig.

Er det rigtigt at det er det standard tema der ligger i Prestashop som du har lavet om?

Der ligger et link på Fri fragt ikonet, er det meningen, fordi så skal det nok pege hen på noget der viser noget.

Hastigheden er god for en webshop.

Designet er ok, ikke prangende, men eftersom at det er et standard tema, så er det forståeligt :)
Avatar billede Reker Nybegynder
02. juni 2013 - 17:24 #3
Smid et svar begge to :)
Avatar billede Reker Nybegynder
16. juni 2013 - 17:54 #4
??
Avatar billede escape4ever Novice
28. marts 2014 - 12:15 #5
svar
Avatar billede firmalive Nybegynder
16. juni 2014 - 10:26 #6
Indholdet er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin