Avatar billede John_Rixen Nybegynder
22. april 2013 - 13:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer henter ikke hele siden ind - Hvorfor?

Min explorer 9 er begyndt at opføre sig underligt - når jeg åbner bestemte sider (Facebook, JP osv), så er det som om den ikke får hele siden med ind første gang. Det gælder også her på Eksperten.dk, f.eks. da jeg skulle skrive dette spørgsmål, så måtte jeg trykke F5 for at siden var helt opdateret, før jeg kunne vælge kategorier og skrive mit spørgsmål.

Når jeg genåbner siden (uden at have lukket browseren ned), så kommer den rigtig nok ind igen, men hvis browseren har været lukket, så er den gal.

Håber ikke jeg skal til at reinstallere hele maskinen.

Nogle idéer?

I øvdrigt, hvordan giver man point for svar? (har et hængeparti ude, og grunden til at jeg ikke kan få det til at fungere hænger måske sammen med problemerne på browseren).
Avatar billede John_Rixen Nybegynder
22. april 2013 - 13:33 #1
Forresten:

Har prøvet at nulstille i internetindstillinger, slette cache, sat den til "Brug softwaregengivelse istedet for GPU-gengivelse og indstalleret alle opdateringer.

Har prøvet opgradering til IE 10 og også hevet den af igen.

Jeg kører 64 Bit
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2013 - 17:28 #2
I den tråd med point du vil tildele beder du om svar fra hjælperen.
Husk kun at acceptere dette svar, da du ellers tager pont tilbage i tråden.

Prøv denne her:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Kunne måske være du ikke får ryddet godt nok op i browseren.
Avatar billede John_Rixen Nybegynder
23. juli 2014 - 14:29 #3
Fandt aldrig løsningen på problemet - ominstallerede maskinen og har siden fået en ny browser lagt ind - det spiller nu.