Avatar billede flemche Nybegynder
24. april 2013 - 15:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Static IP på 4G Router.

Hejsa

Jeg står med et problem hvor jeg skal bruge en Static IP, men vil undgå at sætte en fast ADSL op og istedet bruge en 4G router (f.eks: NETGEAR MBRN3000 3G /4G Mobile Broadband Wireless-N Router.

Er det muligt med DynDns el. No-ip.com at sætte dette op og hvis ja hvordan ???

Jeg skal bruge det til en printløsning hvor min printserver peger på 4G Routeren som står på en anden matrikel end hvor printserveren står.

/Flemming
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. april 2013 - 16:01 #1
Du kan i princip godt sætte det til en eller anden ddns, men det er ikke optimalt til 3-/4G-routere, da de skifter IP ret så ofte. Du kan endnu ikke, så vidt jeg ved, få fast IP til 4G, men til 3G kan du godt få fast IP. Kan du ikke nøjes med 3G?
Avatar billede flemche Nybegynder
24. april 2013 - 16:04 #2
3G burde være nok da vi taler on label print som ikke er mere krævende end hvad en 3G kan klarer.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. april 2013 - 16:15 #3
Så ville jeg nok købe en løsning med fast IP og 3G.
Avatar billede flemche Nybegynder
06. oktober 2013 - 14:18 #4
Hejsa

Jeg fik det jo faktisk til at virke, dengang,
men du fik aldrig dine point.

Skriv lige et svar, så sender jeg dem i din retning.

/Flemming
Avatar billede flemche Nybegynder
04. april 2014 - 13:38 #5
Der kom aldrig noget svar.
Jeg lukker sagen.