Avatar billede reiffenstein Nybegynder
04. maj 2013 - 15:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

tastatur

Hej Eksperter
Min kære svoger har en asus stationær pc, og pludselig er
tastaturet holdt op med at virke, det er en logiteck trådløs
enhed usb der styrer både mus og tastatur. Han har så taget et andet tastatur med hjem fra arbejdet, et som han ved virker,men
på hans asus virker det ikke. Når jeg så logger på hans pc med teamviewer herfra så kan jeg fint skrive med mit tastatur. Har
installeret logiteck drivere til denne sammensatte enhed uden
resultat.er der nogle der har et bud på hvad der kan gøres.

        Hilsen Reiffenstein.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. maj 2013 - 15:28 #1
Man kunne måske prøve at fjerne det i enhedshåndteringen, og lade Windows finde det igen og se om det løser problemet.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. maj 2013 - 15:29 #2
Efter man fjerner det kan man endten trykke på knappen der hedder søg efter hardware ændringer, eller genstarte pc.
Personligt plejer jeg at genstarte når jeg gør dette.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. maj 2013 - 17:18 #3
tastaturet fra arbejde skal nok lige parres med modtageren - der er typisk en lille rød knap på undersiden - tryk på den - eller sluk/tænd for tastaturet, hvis det har en on/off-knap
05. maj 2013 - 07:33 #4
Generelt: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede reiffenstein Nybegynder
05. maj 2013 - 16:01 #5
hej igen

      Det drejer sig om xp, Jeg har før set denne opfordring
om altid at nævne version af os. beklager at jeg glemte det.

Problemet er løst,  det var en fejl i den enhed der formidler
signalet. nyt tastatur og ny mus så kørte det igen, men iøvrigt
tak for hjælpen alle.

              Reiffenstein.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. maj 2013 - 16:07 #6
Velbekomme.
Avatar billede reiffenstein Nybegynder
26. december 2014 - 15:46 #7
lukket